DOLAR 13,54310.28%

BEĞENDİM

ABONE OL

SAADET PARTİSİNDE   YENİ İLÇE BAŞKANI REŞAT AYAR OLDU

Saadet Partisi Polatlı ilçe başkanlığı 7. Olağan genel kurulunu gerçekleştirdi. Saadet partisi eski ilçe başkanı Mehmet Kara’ rahatsızlığı dolayısı ile  partide hizmet bayrağını Reşat Nasuh Ayar’a  devretti.   Tek liste  ile yapılan seçimde Reşat Nasuh Ayar başkan seçildi.   Kongrede ülke ekonomisi ve Polatlı çiftçilerine yönelik mesajlar   verildi .

Saadet Partisi Polatlı ilçe 7. Olağan genel kurulu hafta sonu gerçekleştirdi . Kongreye  Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ensar Bilgin, Ankara il başkan yardımcısı Murat Sipahi, Ankara il yönetimi,  Ak Parti, CHP VE Deva Partisi ile temsilcileri,  parti delegeleri katıldı.

POLATLI DA HER KESİMDEN VATANDAŞIMIZI DİNLEDİK

Kongrede açılış konuşmasını  İlçe Başkanı Reşat Ayar yaptı Ayar “Saadet Partisi ilçe başkanı Nasuh AYAR “ Saadet Partisi Polatlı İlçe Teşkilatımızın 14 Mayıs 2017 tarihinde yapmış olduğu 6. Olağan Kongresi neticesinde görev bizlere verildi. Yönetim kurulu olarak Görev dağılımını gerçekleştirdikten sonra kolları sıvayarak çalışmalarımıza başladık.Haftalık Yönetim Kurulu Toplantılarımızı ve aylık ilçe divan toplantılarımızı düzenli olarak yaptık. Pandemi sürecinde ise toplantılarımızı Zoom üzerinden yaparak teşkilat çalışmalarımıza ara vermeden devam ettik. Başta İlçe Kaymakamı, Belediye Başkanı ve İlçe Emniyet Müdürü olmak üzere muhtelif zamanlarda Kamu kurumlarını ziyaret ettik İlçemizde bulunan Esnaf Kredi Kefalet Kooperatifi, Kamyoncular odası Pancar üreticileri kooperatifi başta olmak üzere çeşitli Sivil toplum kuruluşlarını ziyaret ettik .Mümkün olduğunca köylerimize giderek çiftçilerimizin sorunlarını dinledik ve muhtar ziyaretleri gerçekleştirdik

POLATLI DA PARTMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL ETTİK

İlçe merkezimizde bulunan önemli şahsiyet ve esnaflarımızı ziyaret ettik. Üyelerimizi tek tek ziyaret ettik Muhtelif zamanlarda düğün, taziye ve hasta ziyaretleri gerçekleştirdik .İlçemizde bulunan siyasi partileri ziyaret ettik 24 Haziran 2018 Genel seçimlerinde Saadet Partimizi en iyi şekilde temsil ettik 31 Mart 2019 Yerel seçimlerinde Belediye Başkan adayımızı belirleyerek seçim kampanyamızı başarılı bir şekilde yürüttük Genel Merkezimiz tarafından organize edilen “Seçim ittifakı değil geçim ittifakı” kampanyasında iki yerel Radyoda kampanya tanıtım reklamı yapıldı. iki yerel gazeteye bir ay boyunca ilan verildi. İlçemizin muhtelif yerlerine pankartlarımız asıldı Bilbordlara reklam verildi.Otobüs duraklarına afişlerimiz asıldı ilçe merkezinde stant açtık, stantımızı ziyaret eden kişilere kampanya tanıtımı yaptık Kampanya ile ilgili 500 adet broşür dağıtıldı. Broşür dağıtımı halen devam etmektedir Köylerimizdeki Soğan üreticilerinin sorunları ile ilgili basın açıklaması yaptık .Çiftçilerimizin sorunlarını dile getirmek adına Ankara İl Teşkilatımız tarafından organize edilen Tarım Kurultayını ilçemizde gerçekleştirdik. Partimize yeni üye kayıtlarımız devam etmektedir.  Esnaflarımıza yönelik kahvaltı programı organize ettik .Kısıtlı mali imkânlarımıza rağmen Saadet Partimizin ilçemizde en güzel şekilde tanıtımını yapmaya gayret gösterdik Emeği geçen başta İlçe Başkanımız Mehmet KARA ya Yönetim Kurulumuza Ankara il teşkilatımıza ve bütün dava kardeşlerimize teşekkür ediyorum Allah kendilerinden razı olsun.  7.Olağan Kongremizin hayırlara vesile olmasını diliyorum” dedi.

50 YILLIK MÜCADELEMİZDE HEP ALLAH’IN RIZASINI GÖZETTİK

Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ensar Bilgin  “Bugüne kadar Polatlı’mızda milli görüş davamıza hizmet eden ve bundan sonrada beraber yürüyeceğimiz bütün ilçe başkanlarımıza, bütün kadrolarımıza teşekkür ediyoruz. Reşat Başkanımıza ve yönetimine başarılar diliyorum. Hep beraber kol kola koşmaya, yürümeye devam ediyoruz. Bizim meselemiz milli görüş ideallerinin gerçekleşeceği Saadet Partimizin iktidarını inşa etmektir. 50 yıllık mücadelemizde hep Allah’ın rızasını gözettik. Hep milletimizin menfaatini gözettik. Yüksek idealler için bu siyasi çalışmaları büyük bir ibadet aşkıyla yaptık, yapmaya da devam ediyoruz. Şayet vaktinde yapılırsa seçimlere 2 yıldan daha az kaldı. Önümüzdeki her zaman dilimi çok kıymetli. Her anı verimli şekilde değerlendirmek zorundayız.”dedi.

POLATLI ÇİFTÇİSİ ELİ ÖPÜLECEK İNSANDIR

Saadet Partisi Ankara İl Başkan Yardımcısı , Divan Başkanı Murat Sipahi ise Polatlı çiftçinin  dertlerinden dem vurdu. Sipahi “Mazot artmış, gübre zamlanmış, ilaç öyle , işsizlik öyle. Gerçekten bu iş zor. Ben çiftçilik yapmıyorum ama gezdim dolaştım gördüm arkadaşlar. Ankara’da oturan adam atıp tutmasın . Burada odaya da gittik , ziyaret ettik. Sıkıntı büyük . Ya elleri öpülecek adamlar ya şu çiftçiler ve üreticiler. Soğan üreticileri, geçen geldik eylem yaptık. Kurtarmıyor arkadaşlar. 80 kuruşa maliyeti var . 50 kuruşa düştü diye seviniyoruz. Adam bir daha ekmeyecek. Nereden bulacağız? Bir daha ki sefere 2 liraya bulamayacağız. Şu çiftçilerle ilgili olumsuz intibayı kaldıralım Allah rızası için . Ben bir vatandaş olarak konuşuyorum. Polatlı’nın çiftçisi eli öpülecek insan”dedi.

1. YIL PLAKETİ

Saadet partisi eski ilçe başkanı Mehmet Kara ise  ilçe başkanlığı yaptığı dönemde çalışan hizmet eden tüm partililerine teşekkür etti. Kongrede  Partide 50. Yılını dolduran  üyelerden Haydar Bircan’a    Saadet Partisi Genel Başkan Yardımcısı Ensar Bilgin, teşekkür plaketi verirken,  Yeni ilçe başkanı Nasuh  Ayar’da eski ilçe Başkanı Mehmet Kara’ya hizmetlerinden dolayı teşekkür plaketi verdi.

HBR AYSUN YILMAZ BENLİ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.